مصاحبه راموس درباره بازی دیشب
 
کریستیانو رونالدو
جدید ترین اخبار و کلیپ و عکس و ... از سلطان فوتبال
19 / 8 / 1393برچسب:, :: ::  نويسنده : Sina HD


منتظر بودم تا کریستیانو پاس بدهد، اما گلزنی وظیفه مهاجمان است ...


برداشت شما از بازی چیست؟ "به طور کلی تیم در تمام نقاط زمین خوب کار کرد. رسیدن به صدر جدول لالیگا سخت است و حفظ صدرنشینی، گام مثبتی بود چرا که از حالا تا پایان فصل اتفاقات زیادی می تواند رخ دهد. انباشتن پیروزی ها و به ثمر رساندن گل های متعدد همیشه چیز خوبی است."

در صحنه گل، خوش شانس بودید "شما باید در جای مناسبی قرار داشته باشید. کمی شانس هم دخیل بود. من این گل را به مادرم تقدیم کردم. خوشحالم و می خواهم همه چیز را به همین ترتیب ادامه دهم. حالا باید از بازی های باشگاهی جدا شده و روی بازی های ملی تمرکز کرد."

وقتی کریستیانو حساب کار را 5-1 کرد، چه چیزی به او گفتید؟ "ایسکو توپ را به من پاس داد و من در حال دویدن بودم و من امیدوار بودم که او به اندازه کافی مهربان باشد تا توپ را دوباره به من پاس دهد، اما این کاری است که مهاجمان انجام می دهند. این مسئله ای نیست، چون من و کریستیانو خیلی خوب با هم کنار می آییم."

شما ترجیح می دهید که با کدامیک بازی کنید؟ ایسکو یا بیل؟ "به طور کلی داشتن تنوع در بازی مان خوب است. نکته این است که بدانید در هر شرایط باید چگونه بازی کرد. امروز با گرت ما بیشتر روی ضد حملات بازی کردیم. ایسکو به ما مالکیت توپ بیشتری می دهد، اما هر دو کیفیت زیادی به تیم می افزایند."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


جدید ترین اخبار و کلیپ و عکس و ... از سلطان مطلق فوتبال "کریستیانو رونالدو"
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 164
بازدید کل : 31326
تعداد مطالب : 89
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1